Fixo o preparatorio con Ana María Deza, logo solfexo con Casasnovas. Despois foi alumna de Anxo Losada Nine, que foi un dos que influíron no seu destino profesional. Comezou violín con Néstor Martín Pardo.
Aínda que era pronto para cantar, o profesor Losada Nine meteuna nun cuarteto de música antiga, que logo se ampliou a dúas por corda co que chegaron a facer actuacións. Por entón xa tiña claro que se metería de cheo na música e pensaba en irse. Unha vez en Madrid centrouse na Música e terminou o tres disciplinas que comezara.
En 1986 coñeceu nos prestixiosos cursos de canto de Lleida ao profesor alemán Helmut Lips, un dos grandes na materia. Se en Ourense foi Losada Nine quen lle empuxou, agora foi Lips o que lle dixo que 'podía entrar na escola de Stuttgart, pero debía facelo rápido, pois tiña 22 anos, moitos para iniciar a formación de alto elite'. Con todo, aínda tardou dous anos máis ata acabar na Escola Superior de Canto de Madrid.
En Alemaña todo foille ben. Validou os estudos. Fixo pedagoxía musical. Con todo, a pedagoxía permitiuna dar clases por Europa adiante e tamén en España.
Ao longo da súa carreira estivo en contacto con profesores de enorme prestixio recibindo dos mesmos os seus consellos e ensinos, destacando entre outros Alfredo Kraus, M. do Pozo, W. Rieger, J. Hamari, Roger Vignoles...
Foi galardoada entre outros, no III Concurso Internacional de Canto Alfredo Kraus, no V Concurso Internacional de Canto Francisco Alonso e no concurso Internacional de Canto do ONCE.
Realizou diversas gravacións entre as que destaca Pierrot Lunaire para a Süddeutsche Rundfunk (SDR) en Stuttgart, Requiem de Mozart baixo a dirección de Laszlo Helatay, Che Deum de Kodaly, para o Nürtinger Konzertensemble e para a TVG.
Realizou diversas gravacións entre as que destaca Pierrot Lunaire para a Süddeutsche Rundfunk (SDR) en Stuttgart, Requiem de Mozart baixo a dirección de Laszlo Helatay, Che Deum de Kodaly, para o Nürtinger Konzertensemble e para a TVG.